Welcome to my world. Be nice here. No harsh comment, Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Tak tentu arah :3
19 November 2012 | 12:28 | 0 comments

Assalamualaikum to all muslim and hye to non muslim readers  *Speaking bajet betull :D 

First sekali sorry lah kay dah lama tak update blog ni haa. Bersawang giloss dah . Shu shu nyah kau labah-labah. K merapu dah . Hahaha. Banyak menda yang jadi dekat aku sebenarnya sepanjang aku cuti nie, ouh I mean banyak aktiviti yang aku buat k . Takde jadi apapown dekat aku. Hekhek.Tapi tah la rasa macam malas gila nak update. Hmm , Tapi tah kenapa tetiba hari ni rasa nak update blog pada pukul 3 pagi yang sunyi sepi + sejuk niii haaa . Haha .Hmm , hmm lagiiii huhu. Rasanya tak lambat lagi kot kalau aku ucap selamat bercuti untuk semua pelajar sekolah . Yg mana SPM tak habes lagi tuu selamat menjawab lah yee . Hee~ Takdaa cuti bagi anda tahun ni Hahahahaha! *Gelakjahat* Haa , gelak-gelak jugak tahun depan aku pulopp . Ready ke tidak ? Jawapan dia TAK LAGI weyy ! Huhuhuhu :'(

Kay kay .Jom chek nak bercherita hat len puloppp . 13/11/2012 *lama punya cherita baru nak update nampak sangat malas kan , tapi ada mak kesah nyah .Nak baca, baca lah takmau sudahh ,cepat-cepat cari butang X tuu . Hee~ Tarikh tuu aku dengan member-meber pegi honeymoon * Acewah honeymoon tuu kawen belum dah honeymoon . Hahaha . Aku pegi lawatan sambil belajar jela dekat LEMBAH BUJANG n PANTAI MERDEKA . Ouh best wehh . Hee~ First tuu pegi lembah bujang , tgk barang-barang lama pendek kata barang-2 peninggalan orang dulu-dulu lah  , lepas tuu muzium apa entah , lepas selesai aktiviti dekat lembah bujang tuu kami pegi tanjung dawai pulopp naek bot sampai dekat Pantai Merdeka .Sumpah aku fobia naek bot tuu dulu , Tapi sekarang dah okay kot , Hahaha .Petang tuu , sampai je dekat pantai merdeka terus dirikan khemah .Lepas siap dirikan khemah tak tunggu banyak ah mandi laut lah jawabnya , Heee ~ Lepas jea selesai mandi laut apa semua malam kami buad BBQ pulopp , cikgu Roslan n Cikgu Firdaus sibuk bakar ayam dengan kawan-kawan yg lain , aku dgn kawan-kawan aku sibuk melepak + cari angin dekat sepanjang pantai tuu , Hahaha . Tapi , padan la dengan kami kan , elok nak makan ayam habes .Padan muka , cikgu suruh lah kami bakar lain bakar sendiri , Hehe. Time nak tidur rasanya semua tak boleh nak tidur , kalau boleh tidur pown mesti tak nyenyak. Sebab tak boleh nak tidur nyamuk telah bermaharajalela pada malam tuuu . Ciss . Gilaa punya banyak nyamuk malam tuu. Ingat pasang khemah petang tuu boleh lah rehat dalam khemah malam tuu rupa-rupanya hmm , semua pakat tidor dekat luar . Hahaha .Tapi aku dengan ada lah burung-2 yang laen tak tidor malam tuu . Hahaha . Kacau orang ja kerja . Tapi naseb ahh pagi tuu kami boleh tidor sat . Kalau tak memang aa rasa tak bermaya giloss . Huhu . Tidor pagi tuu pown tak cukup . Time nak balek semua tidur dalam bas . Hahaha . Sedar-sedar dah ada dekat sekolah dah . Haa , hambek kau nampak sangat kan kami mengantuk . Tak cukup tidur dalam bas balek sambung tidur dekat rumah pulak . Hahaha . 

Rasanya sampai dekat sini jela kay aku cherita , Tak tau nak cherita apa dah :3 Maaf lah kalau cerita nie tak berapa menarik sebab aku dah lama tak update blog nie . Heee ~ Nak tgk gambar pegi je cari dekat facebook . Nak upload dekat sini lambat :( . Hee~ Bye n ASSALAMUALAIKUM .