Welcome to my world. Be nice here. No harsh comment, Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



I Miss You :'(
29 December 2012 | 07:21 | 0 comments
Assalamualaikum to muslim :) Hye to non-muslim . Malam nie taktawu lah tetiba nak update blog. Bosan maybe. Hmm. Dan saya terlalu rindukan dia. Saya harap dia tenang di sana. K. Orang yang saya nak cerita nie dia ada pertalian darah dgn saya. Nama dia Samihah Bt, Samsudin. :') Cantik kan nama tuu , mcm org dia jugak. 20 September 2012 dia pergi tinggalkan keluarga dia , sanak saudara dia , kawan dia , dan semua org yg teristimewa untuk selama-lamanya. Punca dia meninggal disebabkan kemalangan jalan raya. Sebelum dia pergi banyak tanda-2 yang ada, tapi ya lah kita mana nak perasan semua tuu kan , sehinggalah dia pergi menghadap ilahi.  Dia satu-satunya sepupu yang faham saya. Yg selalu berbual dgn saya. Yg selalu melawak dgn saya. Seriously I miss you so damn much dear. Saya harap saya boleh nampak awak selalu , walaupun dalam mimpi. Saya mcm tak percaya yang awak tinggalkan kami mcm tuu sja, Terlalu cpt! Last saya jumpa awak masa 2 hari sebelum nak raya / dua hari terakhir puasa. Masa raya pun kita tak sempat jumpa kan? Dan paling buat saya kecewa masa awak nak dikebumikan saya tak sempat nak tgk. Rasa bodoh , menyesal n macam-2 lagi lah. Saya nak sangat jumpa awak Mihah, Rindu sangat dengan awak ;'(  2012 kita PMR sama-sama. Saya rasa macam baru ja saya PMR. Dan saya masih ingt lagi awak ckp '' Adawiyah , nanti kalau hampa dapat 1A kena belanja kami satu ais krim , 2A dua aiskrim , dan kalau dpt 8A kena belanja lapan aiskrim '' Dan masa tuu saya just seyum je. Saya tahu awak tengah melawak.  Yelah mana mungkin saya dpt 8A. Dia maybe lah. Budak pandai. Hmm , Mak saya selalu bandingkan saya dengan dia. Tapi saya sikit pown tak sakit hati , cemburu dgn dia. Taktawu kenapa? Maybe saya sygkan dia sgt2. Hmm.Tahun depan saya SPM. Kalau arwah masih hidup dia pun SPM :'( Tapi thn depan , saya dah tak boleh nak saing dgn dia. Thn dpn jgak tak daa raya bersama dia. Ya Allah. Berat sungguh dugaanmu. Untuk dia In Sha Allah saya akan berubah. Saya nak jadi mcm dia. Harap sgt saya boleh buat. Kalau ditakdirkan saya pergi, mcm awak tinggalkan kami semua , saya harap saya dapat jumpa awak dekat sana . Jumpa tok , tok wan :') Saya yakin kita akan jumpa jugak suatu hari nanti , Cuma cepat atau lambat jee kan. Tunggu saya dkt sana k :) ILOVEYOUSOMUCH & IMISSYOUSOMUCH :') AL-FATIHAH UNTUK SAMIHAH BT SAMSUDIN :')